Garanciális feltételek
HIVATALOS MAGYARORSZÁGI GARANCIA a vásárolt termékhez.
Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!
Az általunk forgalmazott termékek esetleges meghibásodását saját, ügyfélbarát szervizünk végzi, így Ön élvezheti a szervizháttér biztonságát és a terméktámogatásokat. Csak ez a fajta garancia biztosítja, hogy szükség esetén, készülékét a lehető legrövidebb időn belül szakszerűen megjavítsák vagy tudjuk újra cserélni ha a szakszerviz úgy dönt!
Zökkenőmentes garanciális ügyintézés lépései:
- Győződjön meg róla, hogy a készülék valóban meghibásodott-e.
- Ellenőrizze a tápkábelt
- Növényi italkészítő esetében van-e elég víz a tartályban, vagy a maximum jel fölé van töltve
- Győződjön meg róla, hogy a használati utasításnak megfelelően kívánja-e üzemeltetni
- Ha nem tudja eldönteni, hívja fel szervizvezetőnket a 06307373899-es telefonszámon.
- Juttassa el készülékét valamelyik átvevőhelyünkre akár személyesen, akár postai úton (elérhetőségek lejjebb).
- Várja meg a szerviz értesítését a javítás befejezéséről.
Szakszerviz és átvevőhelyek elérhetőségei, hibabejelentés
Ezekben az üzletekben leadhatja a hibás, vagy hibásnak vélt készülékét. Ha postai úton szeretné beküldeni a készüléket, kérjük székesfehérvári központunkba küldje be. Kérjük, hogy a leadás előtt konzultáljon szervizvezetőnkkel a 06307373899-es telefonszámon!
Vegital Márkaszervíz elérhetősége
Székesfehérvári szerviz - Vegital Szaküzlet
8000 Székesfehérvár Hadiárva utca 4.
06 20 524 5156
szerviz@vegital.hu
Budapesti partnereink
Margit utcai átvevőhely
1163 Budapest, Margit u. 35.
06 20 211 9065 (időpont egyeztetés szükséges!)
Jótállás ügyintézésének a menete
Üzleteinkben nincs lehetőségünk a termékek bevizsgálására, javítására. Az üzleteinkben leadott hibás termékeket átszállítjuk központi szervizünkbe, ahol szervizeseink bevizsgálják. Ha a készülék javítható, akkor javítják, majd a javított vagy cserélt terméket visszaküldik az átvétel helyére. Mivel nincs minden üzletünkben minden nap szállítás, a jótállás ügyintézése több nappal meghosszabbodhat.
A vásárlástól számított első 60 napban cégünk díjmentesen elszállítja a meghibásodott készüléket, illetve vissza is küldi a vásárlónak. 60 nap letelte után, már a vásárlónak kell gondoskodnia a készülék eljuttatásáról. Amennyiben 60 napon belül problémát észlelne, keressen minket ügyfélszolgálati telefonszámunkon, vagy e-mail címünkön.
Mennyi a jótállási idő?
A jótállási idő termékenként eltérő lehet, azt a termék leírásánál feltüntetjük.
Mik a jótállás érvényesítésének feltételei?
- Gyártói jótállási jegy
- Számla, vagy számlamásolat
Milyen esetekben nem érvényesíthető a garancia?
A jótállás megvonásával járhat amennyiben a terméken végzett javítási munkálatokat nem az azokat elvégezni jogosult, illetve szakképzettséggel nem rendelkező harmadik személy végzi és a hiba ennek következtében keletkezett.
Garanciavesztéssel járhat továbbá, ha a terméken égés, törés, repedés vagy egyéb fizikai, látható sérülés van illetve nem rendeltetésszerű használat, szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést a vállalkozás, vagy annak megbízottja végezte el, illetve ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató hibájára vezethető vissza), a termék leírásában megadott paramétereket meghaladó mechanikai/elektromos terhelés illetve egyéb nem a célnak való felhasználás, helytelen tárolás, rongálás, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása, elemi kár, természeti csapás, okozta a meghibásodást.
További információ a Vásárlási feltételekben olvasható.
Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt érdeklődjön telefonon az ügyfélszolgálaton.