A vegital.hu (tejmentes) sütiket használ

Sütiket használunk a tartalmak és hirdetések személyre szabásához, közösségi funkciók biztosításához, valamint weboldalforgalmunk elemzéséhez. Ezenkívül közösségi média-, hirdető- és elemező partnereinkkel megosztjuk az Ön weboldalhasználatra vonatkozó adatait, akik kombinálhatják az adatokat más olyan adatokkal, amelyeket Ön adott meg számukra vagy az Ön által használt más szolgáltatásokból gyűjtöttek.

Garancia

Garanciális feltételek
HIVATALOS  MAGYARORSZÁGI GARANCIA a vásárolt termékhez.

Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!

Az általunk forgalmazott termékek esetleges meghibásodását saját, ügyfélbarát szervizünk végzi, így Ön élvezheti a szervizháttér biztonságát és a terméktámogatásokat. Csak ez a fajta garancia biztosítja, hogy szükség esetén, készülékét a lehető legrövidebb időn belül szakszerűen megjavítsák vagy tudjuk újra cserélni ha a szakszerviz úgy dönt!

Zökkenőmentes garanciális ügyintézés lépései:

  1. Győződjön meg róla, hogy a készülék valóban meghibásodott-e.
    - Ellenőrizze a tápkábelt
    - Növényi italkészítő esetében van-e elég víz a tartályban, vagy a maximum jel fölé van töltve
    - Győződjön meg róla, hogy a használati utasításnak megfelelően kívánja-e üzemeltetni
     
  2. Ha nem tudja eldönteni, hívja fel szervizvezetőnket a 06307373899-es telefonszámon.
     
  3. Juttassa el készülékét valamelyik átvevőhelyünkre akár személyesen, akár postai úton (elérhetőségek lejjebb).
     
  4. Várja meg a szerviz értesítését a javítás befejezéséről.

 

Szakszerviz és átvevőhelyek elérhetőségei, hibabejelentés

Ezekben az üzletekben leadhatja a hibás, vagy hibásnak vélt készülékét. Ha postai úton szeretné beküldeni a készüléket, kérjük székesfehérvári központunkba küldje be. Kérjük, hogy a leadás előtt konzultáljon szervizvezetőnkkel a 06307373899-es telefonszámon!

Vegital Márkaszervíz elérhetősége

Székesfehérvári szerviz - Vegital Szaküzlet

8000 Székesfehérvár Hadiárva utca 4.
06 20 524 5156
szerviz@vegital.hu

Budapesti partnereink

Margit utcai átvevőhely

​1163 Budapest, Margit u. 35.
06 20 211 9065 (időpont egyeztetés szükséges!) 

Jótállás ügyintézésének a menete

Üzleteinkben nincs lehetőségünk a termékek bevizsgálására, javítására. Az üzleteinkben leadott hibás termékeket átszállítjuk központi szervizünkbe, ahol szervizeseink bevizsgálják. Ha a készülék javítható, akkor javítják, majd a javított vagy cserélt terméket visszaküldik az átvétel helyére. Mivel nincs minden üzletünkben minden nap szállítás, a jótállás ügyintézése több nappal meghosszabbodhat.

A vásárlástól számított első 60 napban cégünk díjmentesen elszállítja a meghibásodott készüléket, illetve vissza is küldi a vásárlónak. 60 nap letelte után, már a vásárlónak kell gondoskodnia a készülék eljuttatásáról. Amennyiben 60 napon belül problémát észlelne, keressen minket ügyfélszolgálati telefonszámunkon, vagy e-mail címünkön.

Mennyi a jótállási idő?

A jótállási idő termékenként eltérő lehet, azt a termék leírásánál feltüntetjük.

Mik a jótállás érvényesítésének feltételei?

- Gyártói jótállási jegy
- Számla, vagy számlamásolat
 

Milyen esetekben nem érvényesíthető a garancia?

A jótállás megvonásával járhat amennyiben a terméken végzett javítási munkálatokat nem az azokat elvégezni jogosult, illetve szakképzettséggel nem rendelkező harmadik személy végzi és a hiba ennek következtében keletkezett.

Garanciavesztéssel járhat továbbá, ha a terméken égés, törés, repedés vagy egyéb fizikai, látható sérülés van illetve nem rendeltetésszerű használat, szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést a vállalkozás, vagy annak megbízottja végezte el, illetve ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató hibájára vezethető vissza), a termék leírásában megadott paramétereket meghaladó mechanikai/elektromos terhelés illetve egyéb nem a célnak való felhasználás, helytelen tárolás, rongálás, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása, elemi kár, természeti csapás, okozta a meghibásodást.

További információ a Vásárlási feltételekben olvasható.

Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt érdeklődjön telefonon az ügyfélszolgálaton.

Az oldal tetejére