A szerviz igény bejelentése a lenti űrlap kitöltésével lehetséges
Ritkán, de sajnos előfordul, hogy egy-egy vásárlónk Vegital készüléke meghibásodik. Saját, ügyfélbarát szervizünk mindent megtesz azért, hogy a vállalt garanciaidőben, vagy azon túl is a leghamarabb visszajutassuk a megjavított Vegital növényi italkészítőt.
A kitöltött űrlapok feldolgozása 2-3 munkanapon belül megtörténik, amennyiben nem kap visszajelzést, legyen kedves felvenni velünk a kapcsolatot ez a telefonszámon: 0620/5245156
Fontos tudnivalók:
Csak a gépet kérjük eljuttani a szervizbe tartozékok nélkül, mellékelve a kinyomtatott jótállási jegyet.
A készülékeket kitisztítva vesszük át, ha az optimális higiéniai körülményeknek nem felel meg, sajnos nem tudjuk szervizelni a készüléket.
Amennyiben a futárszolgálat lehetőséget választja a szállításnál, kérjük gondosokodjon a megfelelő csomagolásról.
A legoptimálisabb a készülék eredeti doboza, ennek hiányában 5 rétegű kartondoboz, megfelelő tömő anyaggal, hogy a gép a legkevesebbet rázkódjon szállítás közben.
A zacskóban, cipős dobozban, egyéb gyenge csomagolásban feladott készülékek épségéért nem tudunk garanciát vállalni és az ebből adódó károkat nem tudjuk garancián belül javítani.