Gyakori kérdések
Az elmúlt évek tapasztalatai alapján összeszedtünk neked mindent, amit a növényi italkészítőinkről érdemes tudnod.
Termékkel kapcsolatos kérdések
Melyik növényi italkészítőt válasszam? Mik a különbségek a gépek között?
Ha megnézted a videót, láthattad a fő különbségeket a gépek között.
Azért írásban is összefoglaljuk neked:
A Baby gépek között csak színbeli eltérés van, funkcionalitásukban megegyeznek.
Silver Digital fűtőszála körkörös, egyenletesebb hőelosztású, míg a többi gépé hagyományos talpfűtéses. A Silver hővezérelt (érzékeli a hőmérsékletet, ezért is lehet megszakítani a főzést, mert onnan folytatja a programot, ahol abbahagyta) a többiek idővezérlésűek: egy adott program fut le adott idő alatt, függetlenül a hőmérséklettől.
Ez nem azt jelenti, hogy egyik jobb, a másik rosszabb, csak más a működési elvük. De ma már új konfigurációval vannak ellátva a Rainbowk és a Babyk is, így a letapadások a minimumra redukálódtak, így ebben már nincs, vagy alig van különbség.
Folyamatosan fejlesztünk a tapasztalatoknak és az igényeknek megfelelően.
A legtöbb programja a Rainbownak van, különösen a tejfőző program kifinomultabb, és az űrtartalma a legnagyobb a gépeink közül. A Rainbow-ban és a Baby gépben van 40 fokos bio program és kása funkció, ezek viszont nincsenek a Silverben.
Ezekből látható, hogy nehéz őket összehasonlítani, mindegyiknek más előnye, erőssége van, így mindenki a saját igénye szerint választhat mind az űrtartalom, műszaki paraméterek, Illetve a programok szempontjából.
Jelenleg 3 féle növényi italkészítő közül választhatsz webáruházunkban.
Mindegyik készülékkel készíthetsz:
1. Növényi tejhelyettesítő italokat (olajos magokból, gabonákból, vagy hüvelyesekből)
2. Krémleveseket (zöldségekből, gyümölcsökből)
3. Tejszínhelyettesítőket, sűrítőket
4. Mártásokat, bébiételeket
5. Juiceokat, smoothiekat
A három készülékünk következő:
Baby Smile készülékcsalád 0,9 literes űrtartalommal „alap készülék”
A készülékcsalád 0,9 literes tartállyal rendelkezik, ezért elsősorban 1-2 fős háztartásoknak és kisgyermekes családoknak ajánljuk, de kiváló szolgálatot tehet pépes étrenden élők étkeztetésében is.
Ha megtetszett ez a típusú készülék, akkor két színből tudsz választani. A két készülék azonos programokkal rendelkezik, csak a fogantyúk színe tér el egymástól. Neked már csak azt kell eldöntened, hogy a fehér alapon szürke fogantyús Snow White, vagy a fehér alapon barna fogantyús Baby Teddy illik-e a konyhádba!
Silver Digital készülékcsalád 1,3 literes űrtartalommal
A Silver Digital 1,3 literes, leginkább 2-3 fős családoknak ajánljuk. A készülék számos olyan funkciót tartalmaz, amit a másik két gép nem:
Az egyik ilyen újdonság, a digitális kijelző visszaszámlálóval. A számláló az utolsó 10 percben jelenik meg és egészen a program végéig számlálja vissza a perceket. A készülék csipogó hanggal jelzi a program végét.
Ha nem kapcsoljuk ki a készüléket, automatikusan átáll melegentartó funkcióra, amely egy órán keresztül melegen tartja az elkészült ételt/italt.
A legkülönlegesebb tulajdonsága mégis az, hogy a program bármikor megszakítható, mivel a készülék memóriával rendelkezik. Amint pótoltuk az esetleg kifelejtett hozzávalót, vagy rövidebb áramszünet volt, ő ott folytatja a programot, ahol abba hagyta.
Rainbow készülékcsalád 1,8 literes űrtartalommal
Ezt a készüléktípust űrtartalma miatt leginkább 3-6 fős családoknak ajánljuk. A Rainbow készülék tartalmazza a legtöbb programot a növényi tejhelyettesítők készítéséhez. Külön funkciója van a kemény magokhoz, a lágy magokhoz, illetve bio programot is tartalmaz.
Döntés előtt a következő kérdéseket tedd fel magadnak:
- Hány embernek szeretnél főzni? (a Baby 1-2 főnek, a Silver Digital 2-3 főnek, a Rainbow 4-6 főnek megfelelő)
- Csak növényi tejhelyettesítőkhöz szeretnéd-e használni és abból mennyi fogyna naponta?
- Szeretnéd-e alkalmazni a 40 fokos bio programot (ezt elsősorban a nyers vegán étrenden élők alkalmazzák: a Baby, Rainbow készülék javasolt)
- Darabos leves főzéshez is használnád a gépet? (Ha igen a válasz, akkor a Silver Digital, vagy a Rainbow készülék a legmegfelelőbb)
- Dzsemeket is főznél? (Szintén válaszd a Silver Digitalt, vagy a Rainbow típusú gépet)
Milyen alapanyagokat vásároljak a kiválasztott gép mellé, amivel elindulhatok?
Sokan kérdezitek, hogy milyen alapanyagokat, kiegészítőket javaslunk a Vegital készülékek vásárlása mellé.
Készítettünk egy rövid összefoglalót, ami bízunk benne segít nektek a döntésben. ha kíváncsi vagy rá, kattints IDE!
- Hány darab készülék van raktáron?
A legtöbb termékből sok van raktáron, azonban 1-1 készülékből nagyon kevés áll rendelkezésre. Ha nem szeretnél lemaradni a kinézett termékről, minél előbb csapj le rá és rendeld meg!
- Hány év garancia van az egyes készülékekre?
Garanciák
Készülék neve, típusa |
Garancia |
D02 Snow White |
24 hónap |
D02 Teddy |
24 hónap |
D20 Rainbow Carmine |
24 hónap |
D20 Rainbow Kiwi |
24 hónap |
D20 Rainbow Grey |
24 hónap |
D20 Rainbow Cappucino |
24 hónap |
D20 Rainbow Magenta |
24 hónap |
D20 Rainbow Violet |
24 hónap |
MDA13 Silver Digital |
36 hónap |
BNK02 Fermentáló készülék |
24 hónap |
EG-50C01 Smart Chef szakácsrobot |
24 hónap |
Felhívjuk kedves vásárlóink figyelmét, hogy a termékekre adott garancia töréskárra nem vonatkozik. Amennyiben az áru átvétele reklamáció nélkül megtörténik és vevő az átvételkor nem jelzi a termék sérülését, esetleg csak később a használatba vételt követően, akkor a terméket vagy részegységet ellenérték megfizetése fejében cserélünk. Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült vagy törött és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a terméket kicseréljük.
1. Megrendeléssel kapcsolatos kérdések
- Hogy rendeljem meg a kiválasztott terméke(ke)t?
Az javasoljuk, hogy előre regisztrálj a webáruházunkban (www.vegital.hu) és már fiókodba bejelentkezve tedd kosárba a kiválasztott terméke(ke)t.
Ha kiválasztottad a termék(ek)et, akkor lépj tovább a pénztárba és jelöld be a szállítási módot (személyes átvétel/házhozszállítás futárszolgálattal).
Ezután kattints a „tovább a fizetési módokhoz” és válaszd ki, hogy mivel szeretnéd a végösszeget kifizetni: utánvéttel a futárnak, bankkártyával a webáruházban, vagy banki átutalással.
Válaszd ki a számlázási adatokat, majd a „tovább az összegzéshez” gombot lenyomva már látod is, hogy milyen szállítási, számlázási, fizetési módokat választottál ki, és hogy milyen termékek vannak a kosaradban. Ha minden stimmel, nyomd meg a MEGRENDELEM gombot.
2. Fizetéssel kapcsolatos kérdések
- Fizetési feltételek
A termékek mellett feltüntetett vételár minden esetben tartalmazza az általános forgalmi adót (áfát), melynek mértéke 27%. A megrendelt termékek árát és az esetlegesen felmerülő szállítási költséget kiegyenlítheted bankkártyás fizetéssel, illetve előre utalással vagy akár utánvéttel is.
A vásárlási információról vásárlás után azonnal kapsz egy e-mailt, amelyben minden fontos infót megtalálsz. Amennyiben az utánvétes vásárlást választod, úgy a termékek vételárát, a szállítási díjat és a készpénz-kezelési díjat átvételkor, a futárnak kell kifizetned.
- Milyen fizetési módok közül választhatok?
Készpénzes fizetés
A készpénzes fizetést akkor válaszd, ha személyesen, székesfehérvári üzletünkben szeretnéd átvenni a megrendelésedet. Ha házhozszállításnál készpénzzel szeretnél fizetni a futárnak, akkor az utánvétet válaszd.
Utánvétes vásárlás
A megrendelés ellenértékét a futárnak kell kifizetned, ebben az esetben 370 Ft plusz költséggel kell számolnod. Választhatod a készpénzes, vagy a bankkártyás fizetést.
Bankkártyás fizetés (előre fizetés)
Bankkártyás fizetésnél átirányítunk az Erste Bank oldalára, ahol meg kell adnod kártyád adatait. Sikertelen fizetés esetén ellenőrizd, hogy levonta-e az összeget a kártyádról a bank, ha nem, akkor próbáld meg újra, vagy választhatsz másik fizetési módot is.
Előre utalás
A fizetendő összeget át is utalhatod nekünk az OTP Banknál vezetett bankszámlánkra, amely a következő:
11721002-
A termék(ek) csak azt követően kerül(nek) kiszállításra, miután a megadott bankszámlára a pontos összeg megérkezett.
Külföldi utalás
Külföldi utalás esetén a következőadatokat add meg:
Kedvezményezett neve: Malompark Kft.
Kedvezményezett Bankja: OTP Bank
Külföldi számlaszámunk:
IBAN: HU03117210022146768800000000
Swift kód: OTPVHUHB
3. Szállítással kapcsolatos kérdések
- Hány nap alatt szállítják ki a megrendelésemet?
A megrendelésedet 2-3 munkanapon belül összekészítjük. Ha elkészült a csomagod, automatikus emailt kapsz, amelyben benne van a csomagszámod, így nyomon tudod követni merre tart. Ha megkaptad ezt az emailt és kérdésed lenne a kiszállítással kapcsolatban, vagy címet változtatnál, a DPD ügyfélszolgálatát hívd, mert ebben csak ők tudnak neked segíteni.
Akciós, illetve ünnepi időszakban (pl. black friday, karácsony) a megnövekedett rendelésszám miatt hosszabb szállítási idővel kell számolni, ami 5-7 munkanap is lehet. Igyekszünk a csomagokat mielőbb átadni a futárszolgálatnak. Türelmeteket köszönjük.
- Mennyibe kerül a szállítás?
A szállítási díj az ország bármely területére:1450 Ft
Utánvéti díj: 370 Ft összegtől függetlenül
- Külföldre szeretnék csomagot rendelni
Európa számos országába szállítunk Vegital termékeket. Azonban fontos tudnod, hogy külföldre való megrendeléskor nem érvényesíthető az ingyenes kiszállítás még 25.000 Ft feletti vásárlás esetén sem. Ha a megrendelésedet külföldi szállítással szeretnéd kérni, akkor rendeld meg a termék(ek)et a webáruházunkban, de kérünk, válaszd az átutalásos fizetési módot. Megrendelésed leadása után kollégánk felveszi veled a kapcsolatot az adott ország szállítási díjával kapcsolatban.
Ha nem találsz választ a kérdésedre, keress minket az ügyfélszolgálati telefonszámainkon (06707779220, 06205762554), vagy írj nekünk az info@vegital.hu email címre!